11 kwi 2013

Shy ?

 

 Myślałam nad zmianą bloga. Stworzyłam nowe konto na google. Ale pomyślałam, że nie mogę odejść z tego bloga. Pomimo tego, że nie piszę ciekawych postów i regularnych. Chciałabym się zmienić. Ale jak ? Mówię sobie, że w II kl. Gimnazjum będe zupełnie inna. Odważniejsza. Przefarbuje włosy na czerwono i je zapuszcze. Będe miała takie długie aż do pupy. Będe mroczna, czarna. Już teraz interesują mnie wampiry, coraz bardziej Goci. Teraz nie mogę być sobą, aż do ukończenia szkół. Trzeba i nie można się ubierać tak jak oni chcą - szkoła, dorośli, rodzice. A w szczególności szkoła. Nie można malować paznokci, mieć pofarbowanych włosów, i trzeba mieć ubrane mundurki. Niebieskie głupie koszulki z okrągłą tarczą. Gdy będe starsza, gdy skończe szkołę, będzie inaczej. Będe się ubierała jak chcę. Znajde własny styl. Raz będe ubierała czarne sukienki z długimi rękawami i czarnymi glanami, oczy podkreślone czarną kredką i bladą skórą. A raz będe ubierała długą koszulkę z motywem flagi WB z krótkimi szortami, do tego converse lub vansy i brudno-zielona torba. Ale raczej wybieram tą pierwszą stylizację. Gdy będe dorosła, wszystko będzie inaczej. Tak zazwyczaj gadają gimbusy czyli dzieciaki w mniej więcej moim wieku. Ale ja do nich nie należe. Ja to czuję i  wiem, że w moim przypadku będzie inaczej. Tylko dajcie mi trochę swobody. A ta swoboda będzie w dorosłym życiu. Bez szkoły i spędzania w niej prawie połowy swojego życia i wychowywania nas w takim świecie który nie istnieje, bez rozkazów i nakazów. Trochę swobody, a będzie inaczej, będe zupełnie inna.


Shy
Teraz się podpisuję Shy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz