6 kwi 2013

Moje nowe chomiczki *.*

Hej kochani !
Spełniło się jedno z moich małych marzeń. A mianowicie : Mam chomika ! :D W zasadzie to dwa xD  Są to chyba chomiki dżungarskie nazywane też pandami *.*

To ich duża, niebieska klatka :)


Jeden jest w domku po lewej stronie, a drugi pod kołowrotkiem. Ale są takie malusie, że ich nie widać ;D ;P


Tutaj widać ich rurę :)
          
Jest pod kołowrotkiem :3




























Klatka ma 3 piętra, 2 kołowrotki, 2 miseczki ( ale tata kupił 2 małe miseczki dodatkowe, bo nie wiedział, że są w zestawie z klatką ), 2 rury ( ale może ich być więcej ), i mały balkonik. Ale mama go wzięła do środka, bo w klatce nie było żadnego domku :)

Narazie chomiczki są malutkie, mają po kilka tygodni. Nawet jeszcze nie wiemy który to chłopak, a która dziewczyna ;P Obstawiamy, że ten bardziej szary z pręgą  na grzbiecie to dziewczyna, jest też bardziej nie śmiała. A ten drugi biały to chłopak, on odrazu jak wszedł do klatki, to na piętra wskakiwał, po rurze chodził i wgl. Ale to jeszcze nie wiemy i nie mamy pewności jaka to płeć, gdy podrosną to zobaczymy :)



Paola



Znacie może kogoś kto umie zmienić wygląd profesjonalny bloga ?

6 komentarzy:

  1. Oj.. Jakbym chciała mieć chomiczki *.* Ale niestety mam kota (niestety w sensie, że przez to nie mogę mieć chomiczków, ale i tak nie wymieniłabym mojego kota na chomiczki, bo mojego kotka bardziej kocham :D)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, ja też chcialabym mieć chomika ♥
    zapraszam, nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć chomikaa :D zapraszam na mojego nowego bloga http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będą Ci żyły jak najdłużej :).
    Miłej opieki nad chomiczkami ♥


    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś miałam chomika ;) To życzę aby ci długo zyły :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń