16 sty 2013

Lektura 0.O

Ten post miał być wczoraj, ale zamiast nacisnąć opublikuj, nacisnęłam zapisz xD Sorka :c

Hej ^_^
Dzisiaj mam trochę czasu żeby tu usiąść. W tym dniu nic ciekawego się nie działo.
W szkole miałam polaka, matmę, g.wych., W-F, Teoria( drugi W-F), i muzyka.
Na muzyce śpiewaliśmy ....( kolędy chciałam napisać xD ). Śpiewaliśmy hymn szkoły 
i jakąś jeszcze tam piosenkę którą dzisiaj zapisywaliśmy.
Po lekcji musiałam pójść do ZUS'U xD
Zaniosłam mamie zwolnienie i jestem z tego dumna :P XD ^^
Po za tym nic się nie działało więc nie będe was zanudzała.
 
 No i jeszcze do tego mam lekturę do przeczytania:
QUO VADIS ( czyt. kfowadis)




















To papatki <3

4 komentarze:

  1. ojej quo vadis ; o w życiu bym nie przeczytała:D streszczenie i jeszcze raz streszczenie:D Do której klasy chodzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam przeczytać "Quo vadis". Tylko, że jest mniej więcej na 9283273737829213632154314 pozycji na liście książek do przeczytania. :D

    Ta druga dziewczyna to Twoja siostra? Jesteście do siebie bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego nie czytałam :D . Śliczne zdjęcia , noo ! :D . Ślicznotki ♥
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń