1 gru 2012

Grudzień .! :*

Hej hej hej !
Dziś 1 grudnia :) A z nim tyle niesamowitych rzeczy!
Zacznę najpierw od wczorajszego dnia 30. listopada, czyli Andrzejki :D Laliście wosk ? Ja tak i wyszły nam ( mi i moim rodzicom i siostrze ) jakieś skomplikowane ''figury''. A mianowicie mi wyszło jakieś zwierzę, bardzo podobne było do świni, żubra, czy byka xD Mojej siostrze wyszła jakaś twarz przypominająca Świętego Mikołaja :O xD Mojemu tacie wyszła mapa Afryki !! A mojej mamie już nie pamiętam, ale wiem tylko tyle że ja w pierwszej chwili pomyślałam że to toster xDDD
---------------------------------------------------------------------------------
Grudzień to miesiąc a tyyyle się z nim wiąże :
* 1 - Dzień walki z AIDS
* 2 -  Światowy Dzień Walki z Uciskiem
* 3 - Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych (ONZ)
* 4 -  Dzień Górnika i Naftowca  i Barbórka
* 5 - Międzynarodowy Dzień Wolontariusza ; idziecie gdzieś w tej sprawie ? Ja miałam iść ale nie wiem jeszcze ;)
* 6- tego są mikołajki :))))) Wybieracie się gdzieś ? Jakie prezenty, dobre upominki chcecie dostać ? :)
* 7 - Międzynarodowy Dzień Lotnictwa Cywilnego
* 10 -  Dzień Odlewnika i Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka
* 13 -  Dzień Księgarza i Światowy Dzień Telewizji dla Dzieci - OOOOO to fajnie z tą telewizją xd
* 17 - Polski Dzień bez Przekleństw xDD
* 18 - Międzynarodowy Dzień Emigrantów
* 20 -  Dzień Ryby ? :D
* 21- Święto Godowe (etniczne słowiańskie)   iii . . . . KONIEC ŚWIATA.! :D Wierzycie wkońcu czy nie ? Ja sama nie wiem. Raczej nie, ale z ogromną ciekawością czekam na ten dzień !!! : D
* 22 - kalendarzowa zima.! U mnie dzisiaj dopiero pierwszy śnieg pada, ale to tylko tak pada bo pada, a później się roztopi przez deszcz -.- A u was ? Kiedy spadł pierwszy śnieg ?
* 24 - Wigilia, oooo już czuję to magię świąt, choinka, ''święty mikołaj'' ( xD ), prezenty, barszcz ( mmm pycha ), dzielenie się opłatkiem, - nie lubię tego robić, zawsze nie wiem co mam powiedzieć gdy komś składam życznia '' wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, i dużo pieniędzy'' - wymyślona regułka -.-
* 25 - Boże Narodzenie !
* 29 -  Światowy Dzień Różnorodności Biologicznej
* 31 - SYLWESTRA .! Jeżeli przetrwamy, przez ten koniec świata hihihi ^^
 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mam pmysła.! xD Gdy będzie jakieś święto, a prawie codziennie jakieś jest, to będe o tym pisać.! :D
To chyba dobry pomysł, nie ? Ale oczywiście nie tylko o nim, nie martwcie się :** :)

Pytania na które możecie odpowiedzieć :
  Laliście wosk ?
 Idziecie gdzieś w  sprawie wolontariusza ? ( wolontariusz )
Wybieracie się gdzieś na mikołajki ? Jakie prezenty, dobre upominki chcecie dostać ?
 Wierzycie wkońcu w koniec świata czy nie ?
Kiedy spadł pierwszy śniegu was ?

Odpowiadajcie w komentarzach
Papatki .! :) <3
Niestety nie mogę dodać zdjęcia, bo coś mam z kamerką -,- ;(



2 komentarze:

  1. 1. nie lałam wosku. Zapomniałam ;d
    2. Nigdzie nie idę...
    3. Ja poprosiłam mamę żeby zamówiła z Avonu zestaw kolczyków (12 par, podzielone na 3 - ja, siostra, mama). Dzisiaj przyszły i stwierdziłyśmy że to będzie taki prezent na Mikołajki. :))
    4. Podobno ma nie być końca świata... ;d
    5. U nas pierwszy śnieg spadł już w pod koniec października.
    ______________
    Ja też nie lubię dzielić się opłatkiem i składać życzeń. Tak samo mam na weselu. W urodziny ujdzie... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń