27 lis 2012

6 edycja Mam Talent !

Hejoo.!!
Chciałabym poruszyć temat o  programie telewizyjnym, a mianowicie Mam Talent.!
Oglądalność Mam Talent nie jest już taka duża jak w poprzednich latach.
Największym zainteresowaniem cieszyła się druga edycja 2009r. którą oglądało 5,39 mln osób.
Ale i tak TVN podczas programu był pierwszym liderem rynku telewizyjnego.Na drugim miejscu było TVP1, która nadawała prognozę, filmy fabularne oraz Komisarz Alex 2, na trzecim miejscu TVP2 nadająca Bitwę Na Głosy i programy rozrywkowe, a na czwartym filmy fabularne.
Wpływy reklamowe z odcinków piątej osłony widowiska wyniosły 69,4 mln zł. Poprzednia odsłona show zarobiła o 6,4 mln zł więcej.
 Mam Talent cieszy się dużym zainteresowaniem online na tvnplayer.pl oraz mamtalent.tvn.pl. Z danych własnych TVN wynika, że każdy odcinek w ten sposób oglądało średnio 144 tys. widzów.
 Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, telewizja TVN jest jednak zadowolona z wyników oglądalności formatu i za rok możliwa jest emisja szóstej serii.

A wy co myślicie na ten temat ? Nadal oglądacie Mam Talent ?
Ja w tej edycji ( piątej ) oglądałam tylko kilka castingów, a tak to wszystkie półfinały i finały :)
Ale ja osobiście się nie dziwię że spadła ogromna ilość widzów, ponieważ jak pierwszy raz to ludzie zobaczyli, to mówili '' łał, to jest coś nowego, trzeba to zobaczyć'' i to oglądali, a tak jest ciągle to samo, w tym programie, śpiewają, gimnastykują się itd. itp. Zdziwiło mnie to, w tej edycji że nie wygrała ta mała dziewczynka śpiewająca, bo podobno jak małe dziecko tam przychodzi i jeszcze śpiewa, to od razu wygrywa ten program ;_; Ci co wygrali czyli Delfina i Bartek podobali mi się, to trzeba mieć zaufanie do siebie, żeby takie rzeczy wyprawiać, nie ? Ci co byli drudzy chciałam żeby wygrali, ale niestety.
Wogóle jakoś mnie to dziwi że widzowie wybrali na te miejsca takie osoby. Zazwyczaj wybierali zawsze te które śpiewają albo na czymś grają, a tak : jedna gimnastykowała w powietrzu i w wodzie, ci ( to w sumie nie wiem co robili ) ale byli fajni xD, a ci co wygrali też się gimnastykowali. Ale w sumie kogo mieli wybrać?
Mi się wydaje że niesłusznie wybrali tą co pływała w tej wodzie, mi się ona nie podobała. .___.
Na jej miejscu wstawiłabym tego z kostką rubika. To było coś.! Trudno jest ułożyć tą kostkę, a co dopiero z zamkniętymi oczami, albo mając ręce z tyłu.!

Taka ciekawostka : mój tata mówił że ci co mają tacy umysł, jak ten z kostką rubika, to szybko umierają.
Czyli np. Albert Einstein, czy inni sławni. Ponieważ ich mózgi się szybko wypalają jak tak myślą, bo przecież żeby ułożyć np. taką kostkę, to trzeba chyba logicznego myślenia, nie ? Więc ich mózgi szybko się ''wypalają'', jeśli tak to można określić i  wcześnie umierają, rzeczywiście jak tak spojrzeć to rzeczywiście ci wszyscy naukowcy, sławni, szybko umierali ;_;


A wy, nadal oglądacie Mam Talent ? Co uważacie na ten temat ?

http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/piekny-umysl-vs-kostka-rubika,454633.html  

 To papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz