10 lut 2013

Konkurs na Najlepszy Nagłówek Walentynkowy

Hej :)
Co tam u was ? Bo u mnie nie zbyt ciekawie -.- Ta, która nie choruje, , nawet gdy wszyscy kichają, kaszlą i leżą w domu z gorączką, nie zaraża się i nie pamięta kiedy leżała w łóżku z chorobą, Jest Właśnie przeziębiona ! Od niepamiętnych czasów nie byłam chora, ani nawet przeziębiona, a tu co ?! Nie wiem skąd się to cholerstwo wzięło :c Mam katar, cieknie mi z nosa, i kaszleć zaczynam. Koszmar ! Mam nadzieje że to się jakoś nie rozwinie -.- I to jeszcze na Ferie.

Konkurs na nagłówki Walentynkowe

Mam dla was mianowicie o to ten konkurs na najlepsze nagłówki Walentynkowe :)

Zasady :
1. Napisać w komentarzu że się zgłaszasz 
2. Wysłać nagłówek  na : twwandeciara@gmail.com
3. Napisać w swoim poście o moim konkursie :)

Nagrody :
1. Przez jeden miesiąc baner na pasku bocznym
2. Polecenie bloga w każdym poście
3. Napisanie w kategorii u góry bloga ''Szczęśliwcy Konkursów'' że ta osoba wygrała, podanie jej imienia bądź przezwiska ( tak jak się nazywa na blogu )

 

Co prawda ta kategoria jeszcze nie istnieje u góry bloga, ale ją zrobię w najbliższym czasie :)
Mam nadzieję że kilka ochotników się zgłosi i zrobią mi prześliczne Walentynkowe Nagłówki.
Jeżeli nie masz banera na swojego bloga zapraszam w ''Współpraca'' u góry bloga, tam dowiesz się wszystkiego bądź napisz na twwandeciara@gmail.com. :)
Jeżeli nie chcesz takiego czegoś mieć jak baner to po po prostu napiszę  twojego bloga na pasku bocznym do polecenia innym blogowiczom :)
Możecie wziąć z mojego bloga zdjęcia i z internetu. Ważne by były Walentynkowe <3

Paola

17 komentarzy:

  1. Ja się nie nadaję do nagłówków.

    OdpowiedzUsuń
  2. uu, to nie konkurs dla mnie niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie tu masz :) Obserwujemy ?
    ownfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim :3
    Zapraszam na poniedziałkową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ja niestety udziału nie wezne ponieważ nie mam żadnego talentu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział, a czy ty wygrany nagłówek wstawisz na blogu??

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę szybkiego powrotu do zdrowia;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wzięłabym udział, ale kompletnie nie nadaję się do robienia nagłówków ;/
    Zdrówka życzę *.*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wezmę udział. A do kiedy trwa konkurs?

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spróbuję ci coś zrobić :). Tylko będzie niewypał, z moim talentem , ahah xdd.
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi Cię poinformować , że jesteś na mojej liśćie nominowanych blogów "Liebster Award!" :P
    Zapraszam :P

    http://silvija14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń