27 sty 2013

:)

Hej ^^
Dodałam  dwie strony u góry : kontakt Współpraca.
Co do reklamy ( czyli tej współpracy ) to chętnie czekam na komentarze, bo to naprawdę się opłaca.
Ja będę mieć twoje zdjęcie (baner) na pasku bocznym i wchodzący na mój blog ludzie będą mogli wejść na twój. Tak samo w odwrotną stronę, czyli ty będziesz mieć moje zdjęcie na swoim pasku bocznym i z twojego bloga będą mogli wchodzić na mój. Więcej, dowiecie się klikając właśnie w Reklama Bloga - Współpraca u góry bloga.


To jest mój baner


Ostatnio tą piosenkę Eweliny Lisowskiej cały czas śpiewałam i nie wiem czy mi jeszcze przeszło ;D
W ten weekend nic się u mnie ciekawego nie dzieje.
W poniedziałek, czyli jutro mam iść na galowo bo jest dzień patrona czy jakoś tak.
Mamy przyjść na 8:00 do 11:15.
Pani dyrektor ( -.- ) sobie zażyczyła że w ciągu 2h mamy zrobić całą klasą ( w sali oczywiście ),
jakąś krzyżówkę, wymyślić wiersz 15 wersów, hasło dotyczące szkoły (?), i wykonać rysunek patrona. Później idziemy na salę gimn. i tam jakiś apel się odbędzie. A później do domu.
Czyli jutro nie mamy żadnych lekcji, więc ten dzień jakoś zleci ;)

Ale za to we wtorek jest strasznie. Kiedyś to był mój ulubiony dzień w tygodniu szkolnym bo mamy tylko : polski, matme, G.Wych, W-F, Teorie i Muzyke. Ale teraz przez pana od muzyki chyba to jest mój znienawidzony dzień -,-. No ale dobra, nie jest tak strasznie. Jeszcze nie wiem czy poprawiać spr. z matmy właśnie we wtorek po lekcjach, ale to jeszcze zobaczę.


Kocham tą piosenkę ♥
A jaka jest wasza ulubiona piosenka ?
Paola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz