19 lis 2012

Moje lakiery ^^

Wszystkie lakiery miss SELENE
   Czarny, pomarańczowy, biały i czerwony
   Fioletowy i zielony

  Aktywny utwardzacz do Paznokci Lakier - essence colour 
 Zmywacz - paznokcie i Tipsy
  Lakier - Nail Art Cracking ( gdy się go nałoży na paznokcie po kilku sekundach on specjalnie pęka i daje świetny efekt :D )


To moje wszystkie lakiery do paznkoci ^^ Kupione w zwykłej drogerii .......
FFFjem że nie najlepiej mi to wyszło :C
Ale musicie mi wybaczyć bo ja dopiero pierwszy raz robię taką notkę i to jeszcze mam szanse jakieś zdjęcia dodać, co z tego że internetową, ale zawsze, nie ? ^^
Napewno się nauczę i  zdjęcia po przeróbce będą coraz to lepsze :)

Ja idę zaraz zmywać naczynia i usiądę może jeszcze do Tuneli ^^
Tej książki którą wczoraj pokazywałam, ale nie wiem czy jeszcze nie będę zmęczona...
Zobaczy się :P

To papatki :)




1 komentarz:

  1. Fajne te lakiery. Miałam chyba podobny niebieski jak ten Miss Selene.
    A jeśli chodzi o pękające, to fajny efekt daje lakier pewnej bazarowej marki. Nie pamiętam nazwy, ale jest to chyba Eveline Cosmetics. Zależnie od sposobu nałożenia, pękają na różne sposoby.

    OdpowiedzUsuń