18 lis 2012

Nowa książka '' Tunele ''

Hei .! Dzisiaj chciałam wam pokazać moją książkę, którą nie dawno kupiłam. A mianowicie wczoraj.! Kupiłam ją w Tesco xD  Książka ma tytuł '' tunele'' I myślę że fajnie mi się ją będzie czytało *__*
Oto kilka zdjęć :)     
2 część '' tunele - głębiej '' 3 część '' tunele - otchłań ''

 
 Według brytyjskiego programu Richard&Judy '' Tunele '' to najlepsza książka dla dzieci 2007 roku. * Książka otrzymała tytuł New York Times Bestseller. * Rozpoczęły się przygotowania do adaptacji filmowej powieści.




Autorzy książki Roderick Gordon i Brian Williams
Od pierwszej strony wiedziałem, że Harry Potter jest magiczny.Czytanie Tuneli wywołało ten sam dreszcz. * Barry Cunningham - odkrywca J.K Rowling   

Pewnego dnia ojciec czternastoletniego Willa,
archeolog, znika w nieznanym tunelu. Chłopiec
postanawia zbadać tę sprawę, prosząc o pomoc
swojego przyjaciela Chestera. Wkrótce trafiają
głęboko pod ziemię, gdzie odkrywają mroczną
i przerażającą tajemnicę. Tajemnicę, która może
kosztować ich życie . . .

'' Pochyleni w przód i pchani siłą rozpędu, przebiegli kilka kroków po bruku. (...) Ich oczom ukazała się rzecz niewiarygodna i niesamowita.
Wiedzieli, że nie zapomną tego widoku
do końca życia. Zobaczyli przed sobą ulicę...''.













Fajnie bo już rozmyślają nad filmem *__* <3 Więc przeczytam wszystkie te 3 części i będę oglądać film. Napewno będzie w kinie :** : D Ale jeszcze nie wiadomo bo dopiero rozmyślają......
I ci co lubią Harrego Pottera to powinni tą książkę przeczytać. Bo wkońcu to jest NOWY BESTSELLER B. Cunninghama odkrywcy Harry'ego Pottera .... :)

Dobra, lecę czytać ..... :)

Piszcie różne pytania w komentarzach, co chcielibyście o mnie wiedzieć... Papatki .! <#3

3 komentarze:

  1. Słyszałam o tej książce. Bibliotekarka mi ją polecała, ale jeszcze jej nie czytałam. A polecał mi ją jakieś 2 lata temu :D.

    Czytałaś może "Delirium" i "Pandemonium" Lauren Oliver? Jeśli nie, to serdecznie polecam.

    Skończyłaś już czytać "Opowieści z Narnii"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie czytałam tych książek które ty wymieniłaś, ale chętnie zobaczę je w internecie.... Jeszcze nie skończyłam czytać CAŁEJ Narnii ale teraz chciałam przeczytać coś innego, ale nie jest nic powiedziane że zostawiłam Opowieści z Narnii, bo jak narazie są to moje ulubione książki i napewno do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń