28 paź 2012

Weekned się końćzy, jutro do szkoły :C

Heii

Byłam przed chwilą w kościele z moją siostrą -,- Idzie do komunii więc musi chodzić ;P
Beka była jak ksiądz się zapytał co małe dziecko 2-msc robi żeby coś od rodziców wymusić, czy coś..... A jakieś dziecko powiedziało : mówi językiem migowym xDD
Taaa fajnie by było, takie małe dziecko i język migowy xD Oczywiście chodziło o płacz .!
Jak na razie nie wiem bo mam robić : jechać do mojej mamy do pracy czy nie ?
Jadę tam z siostrą w prawie każdy weekend, bo mama tam robi pyszne duuże cheeseburgery, frytki, hot - dogi i takie tam..... I to wszystko za darmo xD Ja często zamawiam takie go wielkiego cheeseburgera .! Wtedy mama mi nakłada pełno surówek, sosów dużo mięcha i mogę jeść. Moja siostra za to, zawsze bierze frytki i nugetsy -,- Dlatego mama ją nazywa : fryta .! xD 
    

Macie skeypa ? Podajcie w komentarzu, chętnie was zaproszę .! Gdy zaakceptujecie moje zaproszenie, piszcie tam pytania, do mnie :) A umieszczę je tutaj na blogu i na nie odpowiem ;);P
Papatki 

1 komentarz: