27 paź 2012

Heii sllllodziaki

Heii

Blog będzie ogólnie o tym co mnie interesuje, inspiruje i co lubię . . . .
Bądź o moim codziennym życiu, tak jak 80% blogów.
Trochę o mnie :
♥ Na imię mi Paulina
♥ Mam 13 lat
♥ Chodzę do I Gimnazjum
♥ Lubię : pieski, język migowy, czytać, pisać
♥ Uwielbiam : straszne historyjki ( czytać xD ), Wampiry, słuchać muzyki
♥ Kocham : TW ( The Wanted ) :******
♥ Nie lubię : 1D ( one direction ), stereotypów, takie jak : uśmiech znaczy że wszystko jest okeyy, nie słucha tego co teraz jest w modzie to jest głupi, dziewczyny nie umieją grać w nożną ( osobiście znam taką dziewczynę która umie ),
♥ Nie nawidzę : fanek 1D -.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Chcielibyście o mnie więcej wiedzieć ? To po prostu piszcie.! =D 
Zachęcam do czytania tego bloga i papatki.!  
♥ Ps. wiecie może jak się dodaje na blogspot.com takie kategorie u góry bloga ? Większość blogów ma tam np. o mnie, kontakt, robie nagłówki itp., itd. Bardzo proszę o pomoc :) Dziękuję ;P

Paulina 
OMG.! TO BYŁO 3 LATA TEMU, JESZCZE JAK MIAŁAM KRÓTKIE WŁOSY.! XD
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz