2 sie 2013

#5 Pierwszy miesiąc wakacji ^^

Hej kochani !
Dawno tu nie pisałam. Jakieś 2 tyg. temu lub więcej ;)
Wakacje jeszcze się nie skończyły, a już mam super wrażenia :)
Mianowicie byłam na południu Polski :)
Zwiedziłam Sandomierz, Kazimierz Dolny, byłam na Farmie Iluzji i jeździłam do rodziny.


 Kazimierz :
* Plusy : Super widoki z Góry Trzech Krzyży, lody gałkowe wystarczają na dłużej xD, pełno koników :D, fajny widok na Wisłę :), piękny kościół farny *.*, pyyszne koguciki :D
* Minusy : Dla niektórych duży wysiłek może być przy wejściu na tą górę, ale dla mnie to nie było męczące ( można w tym czasie liczyć schody xd ),  nie można było wejść do zamku -.-

A teraz zdjęcia z Kazimierza : 
 









 
Z przyrodnią siostrą :)





















Sandomierz 
* Plusy : Piękny kościółek, obwarzanki :P, duży wybór pamiątek, duże miasto, frytki z tartym serem i ( chyba ) czosnkiem *.* Pyyyycha . . .  :D, naleśniki z czekoladą, bitą śmietaną i brzoskwiniami *.*
* Minusy : Dłuuugie czekanie na zapiekanki xD, nie spotkaliśmy Księdza Mateusza na rowerze :c 

A teraz zdjęcia z Sandomierza :  















































Farma Iluzji :
* Plusy : najbardziej podobało mi się tunel zapomnienia :D, ogólnie tam wszystko było fajne :D
* Minusy:  wejście do grobowca faraona było co kilka godzin i nie weszliśmy tam ;c 

A teraz zdjęcia z Farmy Iluzji  :




































On był w Mam Talent *.*
 
  

 Z Kazimierza mam pamiątkę, przedstawiającą kościółek i Górę Trzech Krzyży.
Z Sandomierza mam zdjęcie wieży z termometrem.
Z Farmy Iluzji mam kubek i mapkę xD :)


--------------------------------------------------------

Byłam tam jeszcze na odpuście, czyli takie coś, że się idzie do kościoła, a przed kościołem jest jakby taki malutki ryneczek :) 
Kupiłam sobie na nim lornetke, piłkę na gumce, lusterko pasujące mi do portfela, i dla siostry łańcuszek z Monster High ;D

 

 Jutro pokażę wam zdjęcia już stąd, jak byłam w Domie do Góry nogami ;) Już drugi raz ale taam... ^^

Jak wam mijają wakacje ? 

Do następnego :D 

Ask Me :3  

  



12 komentarzy:

  1. Fajne miejsce i zdjęcia ;))

    Zapraszam do mnie: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za dużo zdj na jeden post :)
    ale miejsca fajne :)
    ZAPRASZAM :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Chcesz być szczęśliwa i znaleźć w sobie siłę, aby stworzyć najlepszą wersje siebie? Jeśli tak serdecznie zapraszam na nowo powstałego bloga o zdrowym życiu i ćwiczeniach! Razem z moją pomocą osiągniesz każdy wyznaczony sobie cel!
    ODWIEDŹ runforhealthh.blogspot.com

    Pamiętaj, że twoje ciało zasługuje na najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandomierz jest piękny, jestem tam codziennie :)
    buuczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog , bardzo mi się podoba! ; )

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na kolejną motywująca notkę na runforhealthh.blogspot.com ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;) Podoba mi się :D Obserwujemy ?????

    OdpowiedzUsuń
  8. ja byłam w Kazimierzu rok temu w wakacje i również mam miłe wspomnienia z pobytu :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam z klasą w Sandomierzu :)
    ks.Mateusz był na kawie widziałam tylko policjantów z serialu ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam tam xd

    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń