5 lip 2013

#1 Nowy wygląd. Początek czegoś nowego :)

Cześć!

Napracowałam się nad zmianą bloga tak, że zgłodniałam ;D
Chciałam coś tutaj zmienić i mi się ogólnie podoba.
Tak już chyba zostanie.

A co zmieniłam ? 
To popatrzcie : 


1.Przed przemianą



 
 Po przemianie.  


2.Najbardziej naszukałam się nad tłem bloga. Nie mogłam wybrać, nic nie pasowało, a brałam pod uwagę takie :











Aczkolwiek mi nic nie pasowało, to postanowiłam, że zrobię go sama :


Wpadaj częściej ! ;3

3.Zmieniłam też ''O mnie'' na pasku bocznym :


Cześć :) Mam na imię Paulina, ale mów mi Paola. Lat :14, ur. : 04.06. < pamiętaj o złożeniu mi życzeń xd>, woj. Pomorskie, lubię robić zdjęcia chociaż wielkim fotografem nie jestem. Lubię projektować domy, chociaż projektantką nie jestem. Lubię psy chociaż hodowcą nie jestem. Lubię słuchać muzyki i śpiewać, chociaż piosenkarką nie jestem. Uwielbiam The Wanted, Bon Jovi i Goo Goo Dolls, chociaż nie wiem czy kiedykolwiek ich spotkam. Uwielbiam Johnnego Deppa, chociaż aktorką nie jestem. Lubię pisać książki, chociaż pisarką nie jestem. Lubię rysować, chociaż malarką nie jestem. Lubię Londyn i Japonię, chociaż nie wiem czy tam kiedykolwiek pojadę. Lubię też Włochy ( i tu odmiana ), wiem, że tam pojadę. Lubię płakać i smutać, chociaż czasami nie mam powodu. Nie mam przyjaciółki chociaż chciałabym ją mieć, nawet internetową. 


4.Wstawiłam :



Follow me on bloglovin.

Follow me on bloglovin.   

Mój facebook.

Mój facebook.  

Ask Me :3

Ask Me :3  


5.Nagłówek przysłała mi : Julka  z  http://kretie.blogspot.com/

Dziękuję :**

6. I zmieniłam też takie drobiazgi jak kolory, wielkości itd.
Aczkolwiek zostałam przy tej samej czcionce co przedtem, bo uważam, że jest najlepsza.

Teraz już będzie inaczej.
Przynajmniej ja się o to postaram.
Więcej postów.
Ciekawych postów.
Mam nadzieję, że się uda.
Od teraz będę zaznaczać posty w taki sposób '' #1'', ''#34342''

 Podoba wam się nowy wygląd ?

Trzymajcie się cieplutko :)

Pozdrawiam :


3 komentarze: