26 lut 2013

The Wanted *.*

Cześć !
U mnie dzisiaj pierwszy dzień w szkole po feriach ;) Wczoraj nie byłam w szkole bo musiałam z mamą sprawy załatwić. Koleżanki mówiły, że fajnie wyglądam z tą grzywką. No to git :D


The Wanted 

Angielsko - Irlandzki Boysband.
   

Poznałam ich chyba w tamtym roku, gdy puszczali piosenkę ''Glad You Came'', wtedy gdy ich usłyszałam, nie wiem co się ze mną stało. Tak po prostu, chciałam słuchać ich więcej, a później starałam się zapamiętać nazwę zespołu xD Czytałam o nich w internecie, i starałam się zapamiętać kto, jak ma na imię ;P Później jeszcze wskoczyła na Vivę piosenka ''Warzone'', a później ''Lightning'', nie wiedziałam, jak szybko robią nowe piosenki, a teraz jak jest się ich fanką, to czeka się i trwa to wieczność ;)


Max George 
 
 ''(pełne nazwisko Maximillian Alberto George, ur. 6 września 1988)  25l. dorastał w Manchester, miał za sobą przed wstąpieniem do The Wanted występy w pięcioosobowym boysbandzie Avenue, z którym w 2006 wziął udział w 3 edycji programu X Factor. Ze względu na złamanie umowy grupa została relegowana z programu. Singiel grupy "Last Goodbye" uzyskał 50 miejsce na UK Singles Chart. W 2009 roku Avenue zostało rozwiązane.''
Mi się wydaję, że to on jest jakby takim liderem grupy :)
Uwielbia jeść chipsy xD
Ma psa.
Gra na gitarze.
   
 
  


Tom Parker 

  
(pełne nazwisko Thomas Anthony Parker, ur. 4 sierpnia 1988) 25l. dorastał w Bolton. Naukę gry na gitarze zaczął w wieku 16 lat. Następnie udał się na przesłuchanie do X Factor, jednak nie przeszedł pierwszego etapu. Studiował geografię na Menchester Metropolitan University. Porzucił studia dla kariery piosenkarza. Zanim dostał się do The Wanted był członkiem zespołu Take That II.
Uwielbia Papugi.
Lubi Reeboki.
Gra na gitarze.

 
  

Siva Kaneswaran 

 (ur. 16 listopada 1988)  25l. dorastał w Blanchardstown. Pracował wcześniej jako model i wystąpił w serialu telewizyjnym Rock Rivals. Ma brata bliźniaka.
Ma brata Bliźniaka Kumara.
Gra na gitarze.
Ma jakąs ulubioną bajkę, ale zapomniałam :CC ( smutam )

 
  

 

Jay McGuiness

 
(właśc. James McGuiness, ur. 24 lipca 1990)  23 l. dorastał w Newark-On-Trent. Uczęszczał do szkoły katolickiej Holy Trinity Roman Catholic School. W wieku 13 lat zaczął naukę w Charlotte Hamilton School of Dance. Ma trójkę rodzeństwa. 
Jest Wegetarianinem.
Ma jaszczurkę. :D
Gra na bębnach *.*
Mówimy na niego Loczek ^^

 
 

Nathan Sykes 
 

(ur. 18 kwietnia 1993) dorastał w Gloucester ze swoją matką i młodszą siostrą. Zaczął śpiewać i występować w wieku 6 lat. Gdy miał 11 lat zaczął naukę w szkole teatralnej Sylvia Young's Theatre School. Jako dziecięcy piosenkarz zwyciężał w różnych konkursach, w tym "Britney Spears's Karaoke Kriminals" w 2003 roku, The Cheltenham Competitive Festival of Dramatic Art również w 2003. Zagrał w brytyjskim show Ministry of Mayhem w 2004. Reprezentował UK w Junior Eurovision Song Contest w 2004 roku.
Kocha Full Cappy ( a bynajmniej kochał, bo teraz trochę się zmienił ;D )
Chciałby mieć kota.
Uwielbia sushi ;D
Gra na pianinie *.*
Często gdy śpiewa - przedłuża ( jeżeli wiecie o co chodzi xD ) np.looooooooooove coś takiego xDDDD
Gdy śpiewa ''Glad You Came'' to w wersie ''Drinking If You Can''  śpiewa D-d-d-drinking if you can :D
Na koncertach gdy śpiewają ''Warzone'', pokazuje od tyłu tak jak by go ktoś obmacywał z przodu ( wiecie o co chodzi, nie ? xD )

 

 






 Koooocham ich i nikt tego nie zmieni <333333 :3333 :DDD
Z czasem dowiaduję się o nich więcej, a gdy ich oglądam na filmikach to śmieję się do monitora :D
Gdy leci ich piosenka w telewizorze, śpiewam, piszczę i Bóg wie co jeszcze.
Jestem taka szczęśliwa że ich mam ! :**
 

 

 Mój ulubiony ich Cover *.*
 



  










Hhahaha musicie to zobaczyć xD Chyba w 0:44. Moi chłopacy rozkręcili impreze :DD
Kocham ich to poczucie humoru :DDDDD

Nie naiwdzę tego jak One Direction i The Wanted są do siebie porównywani i wgl. Wkurza to już -,-


I pamiętaajcie, nikt nie pobije TWFamilly :D Bejbee !! xD
Paola

10 komentarzy:

  1. Lubię, lubię :)
    Najlepsza piosenka według mnie I Found You :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich :D
    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten zespół ^_^
    A moje ulubione piosenki to "Chasing the sun" i "I found you" *_*
    kolorowa-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten zespół :D zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :)
    Zobacz: http://nionianika.blogspot.com/ zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę The Wanted, ale szanuję ich i twoje zdanie. Wolę 1D ♥ :D.


    http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielką fanką nie jestem, ale raz na jakiś czas mogę posłuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię ich, ale fajnie, że ich lubisz :D Ja jestem Directionerką i 1D nikt nie pobije <3 ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem ich jakąś wielką fanką, ale fajne jest od nich "glad you came" czy jakoś tak. ;3

    + zapraszam do mnie: fuuckingperfect.blogspot.com
    obserwuje i licze na rew

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, ciekawie prowadzisz bloga, na pewno będę tu częściej zaglądać.

    Zapraszam również do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń