4 sty 2013

Hejj
Sorka że nie pisałam te kilka dni ale wróciła nauka -.- Sami wiecie ;). Wczoraj miałam mieć sprawdzian z fizyki lecz pani nie było ! Była w szkole ale nie wiemy czemu do nas nie przyszła 0.o Mieliśmy farta i już ! xD

 Musiałam nadrobić czytanie waszych blogów i było mnóstwo postów ! :D No... wystarczy że nie było mnie parę dni a już tyle napisaliście! :)

Teraz mam pełno gości w domu, urwanie głowy (o.O)
- Koleżanka mamy z małym ( 2l.) dzieckiem i swoją mamą 
- Druga koleżanka z dwójką dzieci !
+ jeszcze ja, mama, siostra i pies. Dobrze że tata jest w pracy 0.O xD
 Możecie sobie pomyśleć że to wcale tak dużo osób nie jest, ale miejcie wiadomość że my wogóle nie miewamy gości. Raz na ruski rok !
Stare zdjęcia xD

A wy jak wkroczyliście w nowy rok ? Macie już jakieś kartkówki/ sprawdziany ? Też nie mogliście wstać do szkoły ?
Jakie chcecie żebym pisała posty?

1 komentarz:

  1. i co ze współpracą??? Napisałem emaila ;)






    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń