24 gru 2012

Jak zmienić kursor ?

Witam ^_^
Jeszcze przed kilkoma godzinami miałam problem jak zmienić obrazek kursoru czy jak zrobić etykiety ( które mam już po lewej stronie bloga ).
Myślę że nie tylko ja miałam z tym problem, dlatego też coś mnie tchnęło na taką małą pomoc :)

Jak zmienić kursor !

Kursor na blogu wcale nie musi być nudny, w kształcie strzałki. Może być w kształcie serduszek, różnych zwierząt, czy tzw. wąsów :) 
Zrobienie takich kursorów wcale NIE JEST TRUDNE! :)
Mamy różne strony z których możemy wybrać rodzaj i zmienić ''strzałkę''.

1. Wchodzimy w jedną z tych stron które podałam i wybieramy jeden kursor jaki chcecie mieć na swoim blogu 
2. Klikamy na niego i kopiujemy kod 
3. Później wchodzimy na blogger.com, na swojego bloga i na układ


4. Później klikamy '' dodaj gadżet'' i szukamy tego :
5.  Wpisujemy tam ten kod który skopiowaliśmy ;)
6. Zapisujemy i GOTOWE! :D

Teraz możecie cieszyć się obrazkiem jaki wybraliście jako kursor :D 
Możecie oczywiście wybrać inny obrazek i zmieniać go kiedy tylko chcecie :)

Miłej zabawy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz