20 gru 2012



Hai <3
Wczoraj nie pisałam. Cały wieczór się uczyłam -.-
Była wywiadówka a o to oceny :
Polski - 3
J.Ang - 3
Matma - 2
Religia  4
J. Niemiecki - 4/5
Historia - 3/4
Geografia- 3
Biologia - 3
Fizyka - 5
Chemia - 4
Muzyka -5
Plastyka - 5
W-F - 5
Zachowanie - bardzo dobre xD
A zachowanie mam takie tylko dlatego że mam jedną uwagę -,- ;o
Z tym stwierdzeniem że gimnazjum zmienia ludzi to się zgadzam, przecież ja miałam wzorowe zachowanie w podstawówce, i nie miałam takich ocen xD o.O
Z histori miałam 6 teraz mam 3/4, Polskiego miałam 5 teraz 3, z Ang. miałam 5 teraz 3 xd Masakra o.o
Średnią miałam 5.0 a teraz mi wychodzi 3. z czymś ......


Dobra mam zdjęcia z wczorajszej nauki i prezenty które kupiłam Oli na wigilię klasową : ) :

Moja lektura ;3 Jeszcze nie czytałam xd



Lakier do paznokci czerwony;p

Błyszczyk różowy


Duże spinki


Takie fajne kolczyki

  Jak myślicie spodoba jej się prezent ?
Piszcie w kom.
Ja już lece. Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz