31 gru 2012

2h do Nowego Roku :ooooo


Cześć kochani. ^^
Jeszcze nie całe 2 godziny do nowego roku (O.O) !
Większość blogerek pisze co wiązało się z tym rokiem i podsumuje go.
Ja nie będe tego robić dlatego że to jest jakaś ''tradycja'' i co wchodzę na jakiś blog to pisze '' inne blogerki podsumowują ten rok więc ja też'' i wymieniają : przyjaciele, rodzina, blog itd. itp.
OK! Niech tak robią :) Nie mam nic przeciwko ale ja nie będe.



Ze szczotką gdyż czesałam wtedy włosy xD





Na zdjęciu widzicie po prawej stronie jeden plakat psa ( odnosiłam się o tym w poście Chciałabym, nie chciałabym )
Chciałam wam jeszcze pokazać moją fryzurę, ale cóż . . . bateria mi padła :o Taki urok słabej baterii. : D

Co do bloga chciałabym go zmienić :) Więc nie zdziwcie się jeżeli będzie inny wygląd.
Prosiłabym o komentowanie :) Dla was to tylko pare liter a dla mnie coś wiele. Ale też powinniście mnie zrozumieć gdyż też prowadzicie blogi i sami wiecie ile chociaż jeden komentarz znaczy. :)

Jeżeli chcecie bym zamieściła jakieś fajne posty tematyczne to po prostu piszcie :*
Zauważyłam że takie posty NIEtematyczne was nie ciekawią np. post '' Chciałabym, nie chciałabym '',
W tym poście naprawdę chciałam się z wami tym wszystkim podzielić. A wy co ? Wiem że większość takich osób jest że może jednak czyta te posty ale ich nie komentuje. Prosiłabym żebyście chociaż trochę komentowali np. że fajna notka, czy coś. Naprawdę wtedy będe wiedziała że mam dla kogoś pisać :) Będzie wtedy milej.

Mam nadzieję że przynajmniej to przeczytaliście :)

Żegnam i czekajcie na nowy wygląd !

2 komentarze:

  1. Nie lubie ciemnych blogów, ale jak ty wolisz :)



    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię posty tematyczny i mam nadzieję że będziesz robić ich więcej >.<

    OdpowiedzUsuń